Friday, November 24, 2006

apa nak buat lagi ekkk

minggu ni sakit semua badan aku... naper ntah... mentang2 da cuti... suh aku relaks dulu kot.... hati aku da teruja nak round kl.... window shopping hehehhe my feveret hobi masa cuti. tp dgn keadaan aku skang ni n cuaca skang ni terpaksa la memendamkan hasrat di hati.


sebagi nak ganti masa lapang apalagi cari ler laman web resepi... lam 2 hari ni pulun cari resepi segala masakan yg menggunkan mee. mak nyer pasal la. suh cari resepi masak apa2 mee so aku pun download ler macam2 resepi yg berkaitan dengan mee. dah siap download (copy paste jer sebenornyer) aku pun print bagi kat mak suh abah cari bahan...hehehe senangnyer keje aku. actually nak cari resepi wat dessert tp ntah tak der yg bkenan la plak.... nanti la nak attach mana2 laman web kat blog ni so senang nak cari apa2 menu yg sedap utk dimasak.


td surf web alaf21. cari berita terkini ttg novel baru. apalagi ni ler masa nak bjiwang karat...tak der sapa peduli....ni antara koleksi novel kesayangan aku...
kalo dikira2 beh 50 buah novel kesemuanyer range rega RM16-30...
yg side belakang tu sampai 2 tingkat aku susun novel tu yg belah dpn lum penuh lagi sebaris.... mostly terbitan alaf21 ada gak creative. ni aku yg bukan peminat fanatik pun dah sarat cam ni punya koleksi. kalo yang fanatik mau kena tempah 1 bilik khas wat simpan koleksi. mana tak nyer alaf21 setiap bukan kuarkan 2 novel skang ni da 3 plak lum terbitan karnaDya, nylea publishing, NBA, creative, NHF media etc....
ingat satu hari nanti nak wat library la... sapa nak baca kena charge cam 1 kedai buku kat CM tu.... dpd duit tu leh beli koleksi baru lagi....

1 kata org lain:

Love Sweet Recipes said...

rajin ko yerk baca novel..dengan keadaan aku skang, baca magazine pun ambik masa berminggu...wakakakaka