Tuesday, January 02, 2007

mimpi ngeri

ntahh apa malang nasib aku dapat mimpi ngeri malam tadi. gini citernya... tetiba jer aku dah sampai kat sek... dah nak bell tanda start perhimpunan. yg membuatkan aku terperanjat , aku diberitau yg anak murid aku seramai 100 org. Gulp! naper ramai sangat. kan ke standard 25 org jer sekelas. rupanya ada sebuah kelas lagi diwujudkan.tp masih lebih lagi... aku pun cari ler mana barisan kelas aku.... HAHHH! anak murid aku sebesar aku n mostly bangsa India... errggghh bila masa lak aku ngjar sjkt la plak. peh tu takkan la budak tadika badan nyer leh sebesar aku.... nak kata badan aku kecik tinggi aku jer dah 158cm...aku pun lari p kelas... naper lain benar kelas aku...eh eh napa ada budak tgh main2 lam kelas aku. aku pun jerit la kuat2 ' semua kuar..benti main!!!!'..eh naper semua buat dek la pla...abih la kelas aku...tetiba aku nampak helper aku dgn sorang pompuan tgh pasang langsir yg ala2 tabir... wat pe mende semua tu. bersilang2 lam kelas lak tu... budak2 tu masih main2 lagi lam kelas... aku try jerit lagi...errghhh napa sore aku tak kuar... tetiba 'KLENTUNG.... mimpi rupanya aku. bunyi mak aku terjatuhkan barang dpd atas almari... SYUKURRRRRR!!!!!!!!! hanya mimpi!

ESOK START KEJE DGN RASMINYA DALAM TAHUN 2007!

1 kata org lain:

Love Sweet Recipes said...

Happy New Year & Selamat Kembali ke Sekolah