Friday, May 26, 2006

hepi besday

happy birthday to you (to me) (2x)
happy bithday (2x)
happy birthday to you (to me)

heheheh pg td sambut bday sicomel.... geramnyer tgk dia tiup2 lilin. nak gaks.... (abaikan tang umur kalo pk umur malu nak tiup lilin coz penuh kek tu dgn lilin kang) tp my besday is on Tuesday laa. da cuti... tp my granny janji nak celebrate ... ntah ye ntah tak tu... dulu my 15th besday my grandpa masakkan nasi beriani gam.. pergh sehingga menjilat jari.. kebetulan abah nak belanja how to cook nasi beriani the original recipe n tradisional nyer making process... ayam timbus lam nasi. time mothers' day ari tu my granny siap buat bubur merah putih untuk anak2 dia n cucu2 dia coz da bagi dia bedozen cucu n cicit. yer la cucu 40 org cicit last aku kira 16 org. latest ni tak tau baper da...

apalah birthday present aku leh dapat this year yerk coz da lama tak dapat bday present... hope the one thing yg aku impikan selama ni hehehe (RAHSIA) x leh tulis kat sini...

pg td dapat lagi gift dpd si comel sempena hari guru.... best nyer kalo hari2 ada org bagi gift tp kang penuh lak kabinet aku. yg sedia ada pun da penuh dgn macam2 benda...

yg penting skang CUTI-CUTI MALAYSIAAAAAAAAAAAAAA.... cuti yg org lain tak leh marah kalo aku cuti... cuti yg tak payah isi borang cuti... hehehhe

1 kata org lain:

Love Sweet Recipes said...

bestnye rinaaaa..cuti-cuti mesia yang takyah isi form cuti. Err, A/L aku tinggal bape ari lagik ek? Bahaya..bahaya..
Anyways,hadiah yang rahsia itu adakah sebiji kereta? Hehehehehe...Congrates congratesss