Saturday, May 09, 2009

stadium

yeah sukan lagi........ kena masuk oven aku lagi.... tp kali ni p stadium with those little angels (devils maybe hehehe coz ligat sgt) apatah malangnya nasib tahun ni. segala serbi lambat. sampai stadium kul 8 coz kononnya start kul 8. tunggu punya tunggu kul 9.30 baru start. alasan urusetia: PA system x function. waaaaa... pastu plak bila sampai turn relay break kejap coz baton x der waaaaa..... ni la masalahnya kalo sek yg jd tn uma x biasa guna stadium. cam sek aku mmg every year sewa stadium utk acara kejohanan sukan sekolah coz sek x der padang.

12 org aku bawa..tp sorang pun x der yg sampai prkt akhir utk ke prkt daerah.... sedih tul... tp ada hikmah dsebaliknya tu. coz aku mana tahan dok tgh panas. ini pun aku dah demam masa wat entry ni... budak2 ni pun ada yg demam gak... mana x nyer dpd kul 8 kena jemur sampai ler kul 2.30. tu pun kitorang cabut awal , x tunggu pun acara penyampaian hadiah... pergh... budak besar pun ada yg pengsan ni kan lagi budak kecik.... enjoy d pics below... byk lagi tp malas nak upload byk2...

sampai jer terus cari tempat duduk. pergh.. panas seh... cam kena panggang. tu my PPM dah picit2 dahi coz x tahan panas

those little angels terpaksa aku sorokkan di tepi tangga drpd kena jemur sang suria

Iman dgn confidentnyer kat garisan permulaan

acara relay 4 x 25m p

steady jek aweks ni kat tgh2 balapan...


letih menunggu... acara relay 4 x 25m campuran

0 kata org lain: