Sunday, May 03, 2009

piala kemenangan

macam best jer kan kalo dapat piala besr gabak cam ni n byk plak tu (asal beh dpd 2 kira byk la tu). ni semua piala2 kemenangan masa kejohanan rumah sukan. bangga 2 tahun bertutut aku pegang dapat johan keseluruhan. tahun dpn mesti pencen jd ketua. bagi la kat org lain plak.

alangkah bestnyer kalo aku dapat piala cam ni gak kalo anak murid aku sendiri @ budak pra yg menang cam ni gak... paling bagus pun tahun 2007. ntah la tahun ni... smlm ada parent call. bersungguh nak anak dia masuk sukan pra utk wakil sekolah ke prkt zon. masalahnya aku dah hantar nama kat sek yg jd tn uma. bukan apa. budka ni salu mc coz senang demam n sakit perut. aku kalo budak yg byk prob kesihatan ni mmg awal2 lagi dah reject. nyusahkan aku jer nanti... aku bgtau parents tu kalo ada budak yg x datang leh la anak dia ganti.. aku mmg bw ramai budak coz mana tau dah sampai stadium takut nak lari or nangis ker apa ker. senang dah ada backup org yg nak ganti...

0 kata org lain: