Sunday, October 08, 2006

bengang tul la

semalam b4 lek uma aku pun singgah la kat reject shop. sesaja tgk2 apa yg patut kot2 ada yg kenan di hati. aku pun p la bhgn lingerie capai la 1 thing n tanya kat sales girl baper harga coz price tag dah tak ada.. dengan bersungguhnya dia kata just RM 11.90. aku siap tanya byk kali 4 confirmation mana tau kalo salah dengar. bila aku sampai kaunter nak bayar n dah scan tag rega tu lain plak rega nyer. RM19.90. hampeh tul salesgirl tu. dah ler bulan pose. sanggup tipu aku tuh.... bila aku panggil dia balik. cepat2 dia larikan diri. kalo bukan bulan pose mau aku kejar je sumbat lingerie tu lam mulut dia. hangin tul aku dibuatnya. sib bail just RM 19.90 kalo dibuatnya RM 119.90 ker.... tobat ler aku nak p situ lagi....

tambah malang lagi bila sampai uma suh la anak sedara aku tolong belikan top up hotlink aku... bila dia balik jer aku pun terus ler gores n try key in no2 tu semua. tetiba pesal lak dia kata incorrect number lak... puas aku key in byk kali... at last aku pun belek kad tu..laaaaaa celcom nyer topup. dgn selamba jer anak sedara aku ckp' org kedai tu kata hotlink dah abis pastu dia bg ni.' waaaaargh... sib baik aku pakai celcom gak kalo tak bazir jer.. n sib baik lagi aku cuma bg dia RM10 jer...

0 kata org lain: