Tuesday, September 25, 2007

zzzzzz....zzzzzzz

lenanya...sicomel ni terlelap


aku tgh dok siapkan sijil tamat prasekolah budak2 ni..tetiba salah sorang student praktikum panggil...

her :'kak... tgk la si shuzaimi...'
me : 'naper?' (apa lak budak tu buat kali ni)
her: ' tgk la dia tido kat depan'

aku jenguk ke depan....n said 'tak nampak pun'

her : ' akak gi la depan'

aku pun p la depan tgk..... alahai... syok nyer sicomel sorang ni tido dengan bersilang kaki kat tepi kaki cikgu (another student practical student).... aku pun try goyang bdan dia n call his name....hempeh...tak sedar... aku tepuk pipi dia pelan2 (mak aikh tido mati lak dia)... susahnyer dia nak buka mata...
me:' heiii bangunla...gi toilet cuci muka...sib baik air liur tak meleleh....'dgn tpinga2 n nak bangun pun payah... dia pun gi gak ler ke toilet cuci muka...
ingatkan dah cuci muka tu segar n leh la dok sama kengkawan lain....ehhh sambung baring lak.... ni sure tak cukup tido.... sib baik dia sorang jer yg lenlain tak ikut sama...
yang pasti since 1st day pose kedatangan tak penah cukup satu kelas..... mesti ada jer yg tak datang..... harijumaat jer full house coz ada sesi penggambaran

0 kata org lain: