Friday, August 11, 2006

nak citer sket

hmmmm....... best gak biler dengar lagu mek CT tu.. Biarlah Rahsia. suka melodinyer.. lembut... bertambah glamer makcik tu sejak rahsia bukan rahsia lagi... for me biar ler dia nak kawen dengan sapa2 pun... tu dia punyer pasal. tu impian dia kot... coz masa majlis kawen dia pun dia angankan nak ala2 cinderella. kalo kita baca balik cerita cinderella tu ada kaitan gak sket2 dgn kehidupan mek ni. mentang2 ler aku salu baca buku citer kanak-kanak kat bdk2 aku.

ni pandangan aku ler pasal persamaan CT dengan Cinderella:

1st- dia akan kawen dgn org ada title (datuk) n berharta gak. sama la cam cinderella kawen dgn putera raja (title gak tu)
2nd - background Ct pun org kebanyakan bukan bertittled . sama gak cam cinderrella
3rd - dia baik dgn datuk k pun ada kaitan dgn konsert dia yg 'grand' kat royal albert hall. sama gak dgn cinderella dia jupe putera raja pun masa majlis menari kat hall yang grand gak tu coz org kaya2 je yang pegi. sama gak dgn tmpt CT wat konsert tu. org kenamaan jer yg byk pegi n yg betul2 popular

cuma ending dia aku tak leh nak komen coz lum naik pelamin lagi cam cinderella...

nampak sangat aku dah tak der idea nak citer apa... anyway ter updated gak blog aku.. sebelum betul2 bersarang

1 kata org lain:

Love Sweet Recipes said...

aku tak ingat pun yang dia dah nak kawen minggu depan...pasang Astro jerk, tgk TV3 pun untuk buletin. Kat radio pun cuma dgr e*a pasal peminat yang tak puas ati. Aku rasa aku pun tak puas ati jugak...hahahahahaha...sebab ada lagik yang sesuai cth dr. fazl*y. Dia ada title jugak, "Dr." lagik tu...heheheheh...apa2 pun dah jodoh mek tu kan...Semoga berbahagia la hendaknye..