Thursday, August 10, 2006

letihnyer.....

hmmmmm tak tau nak updated citer apa yg best.. coz since last month macam2 xtvt... b4 balik tadi tetiba jer kena tambah keje lagi... wat bungjusan gula2 tuk cikgu2 yang sambut besday since jan to ogos. lama sungguh tuh. coz kalo tak der aral melintang assembly on next monday nak bagi dorang kad besaday yang dah lapuk tu n gula2 tu ler...

penat bungkus ni... tak ilang lagi.... cam nak bagi gula2 kat my little kids tu jer... kalo lah dorang nampak aku ada byk gula2 sure ada yang tanya ' sapa nyer besday cikgu?'... tak pun 'kek ada tak cikgu?'...

baru last week wat besday party.. ada parents sponsor happy meal tuk setiap kids... tu ler besaday party paling meriah lam kelas aku ... sengih sampai ke telinga budak2 tu balik bawak happy meal... cadang jamuan akhir tahun nak belanja dorang mc donald lagi.. tp bila pikir2 kang makin ngada2 lak parents ni... ye la dah la no fees sepanjang tahun. dapat makan sedap..ada present lagi... errrr... tukar planning la. kang berebut2 lak apply... dah la lujm buka lagi registration for next year. tu pun ramai dah tanya... sampai my helper kata time dia p amek anak dia pun ada yang tanya. cam tau2 jer dia keje helper kat class aku tu.. secara otomatiknya glamer gak aku n my helper ni h kat area tmpt tinggal kitorang ni.... apa2hal nak kena jaga2 gak ni coz sek sebelah pun dah ada pra. sure ramai parents dok wat bandingan... apa la ada kat pala dorang eh... sapa bagus aku ker cikgu sek sebelah..hehehehe.. setakat ni tak penah lak terdengar komen2...

0 kata org lain: