Monday, January 02, 2012

Happy New Year

Yeah... Selamat tahun baru!!! happy new Year !!! hmmm ... after tomorrow i'll got new kids again... adeh.... berdebar2 dah ni. hope semuanyer berjalan dengan lancar. bertambah berdebar coz my PPM plak x sihat, tetiba bleeding la plak. haish... risau gak nih... jangan la ada yg buat drama hindustan nangis guling2... atau wat drama mafia tendang2 goyang2 pintu gril..

setakat hari ni baru 75% keje2 siap. RPT on d way. ada 2 tema lg x siap tu lum cek spelling error n sebagainya.. name tag sementara pun lum siap lagi.. seb bek dah kemas kelas.. cuma tang dinding tu jer lum tampal bahan2 baru. malas nyer nak pinjam tangga kat cleaner coz dorang tgh bz guna nak lap tingkap n apa2 lg keje dorang...

apa azam baru? malas nak create yg baru. rasanyer cam sama jer dgn azam2 yg lepas... cuma satu jer aku lum pernah dapat anak murid bernama azam sejak aku ngajar ... so leh la berazam untuk dapat anak murid bernama azam hehehe...

nak tukar layout la plak... buh san dah dgn gambar telur ni... nak tukar kena survey dulu mana yg cute....

minggu lepas dah meeting sek. hmmm nampaknyer aktiviti Koku aku x leh nak libatkan diri la nampaknyer coz dorang wat pagi 7.20-8.50 every wednesday... bye2 kawan2 ku.... i x dapat nak tolong la as my kids dah start belajar... leh join setengah jam yg awal jer... tahun ni x pegang apa2 jawatan sebagai ketua just ajk biasa jer... Alhamdulillah... coz 2012 cikgu2 pra akan bz semula... dengarnya akan ada sukan semula... I LOVE IT tp karnival aku x minat... leceh tang persiapan... bila ada sukan dengan aku sekali akan lari kat padang secara x langsungnya aku pun bersukan gak... bagi tambah sihat sket...

0 kata org lain: