Sunday, October 02, 2011

blur

blurrrr.... next week 3 hari kena p kursus... hope ada guru relif. syian kat ppm yg tgh mabok2 nih. nak layan budak 2 dozen bukan senang. kena plak budak2 tahun ni yg susah nak diajar... khamis lepas aku kuar ada tugas kena wat. memandagkan yg buat relif tu GPK1 makan gerenti x der relif. kalo dia yg buat relif mesti kelas aku x der relif kalo aku kuar padahal GB dah bgtau byk kali lam meeting. kalo GPK len boleh paham naper dia tidak. alasan ramai guru kuar. so nak memudahkan kerja aku terpaksa kempen x yah datang. so 1/2 kelas jer la yg datang. bukan sesuka hati aku nak kempen tp atas kelas aku cikgu2 BI tgh tanda kertas UPSR. kat blok sebelah plak guru2 maths plak. kalo bising sure tensen tanda kertas UPSR. 12 org yg datang tu pun ppm dah mengeluh coz yg datang yg  nakal2... kalo yg nakal2 biasa x per gak ni yg jenis suka bertumbuk. x ker berbhaya tu... budak2 ni dgn aku jer takut. aduhhhh ..

0 kata org lain: