Sunday, January 09, 2011

new template again...

hish.. ntah ni kali yg ke berapa aku pun dah x ingat.every year mesti nak template baru but 2011 dah template yg ke berapa ntah. yg pertama semalam jer guna coz cam x sesuai dgn konsep blog ni.. wpun pic nyer comel.. pagi ni jer dah beh 10x tukar template...asal juper yg baru mesti nak tukar punya. tgk cam cantik bila dah guna cam x cantik plak..since blog ni wujud semakin mudah nak tukar template lately.. x macm dulu2 leceh.. hope tahun dapat upload byk story.. leh share2 somethung kat sesapa yg tsesat ke blog ni.. :-)

teringin nak design my class secomel templates yg pernah aku guna for my blog nih tp aku x kreatif nak mhias kelas.. tmbah lg kewujudan cik CT yg saja mendengki apa yg aku buat... this year my kids terpaksa usung beg ke sekolah x mcm tahun2 sebelum ni.. dulu semua buku n baju spare mmg tinggal kat kelas. dah cik CT ada ni jgn harap la. kang ada bukun baju yg koyak rabak... last year my A4 paper 1 rim lak tu dikejekan cik CT... Huaaaaa... geram sungguh.. orang kata jgn marah2 nanti dia lg marah... tp aku x marah pun dia dtg so aku marah jer la. pasang perangkap dah, pasang gam dah, letak racun pun dah.. apa lagi... jalan terakhir kena cari segala lubang yg mungkin jd laluan dia n tutup... hmmmmm at least kehadiran dia leh takutkan budk2 yg x reti dok diam..

0 kata org lain: