Wednesday, October 07, 2009

culik?

pagi ni aku dikejutkan dengan kedatangan seorang bapa yang datang dgn muka cuak...

bapa: 'cikgu... sabila ada?' (sambil tgk ke dalam kelas)
me : ' ada... sabila...ayah datang..'

bapa talk to her daughter plus marah2 plus dgn muka yang cuak/risau...

me: 'kenapa encik?'
bapa:' isteri saya call kata sabila hilang..., sebelum tu isteri saya ke toilet sekejap bila ke depan sabila dah x der. saya pulak lambat sket balik keje (keje malam) pagi ni..

apa yg aku dapat tau rupa2nyer si anak ni pegi sekolah dgn jiran... nasib baik dgn jiran. kot ditangkap @ diculik x ke haru jadinyer... si anak langsung x bagitau si ibu. biasanya mmg si ayah yg menghantar dan menjemput si anak ni ke sekolah. nasib baik si ayah ni terpikir nak cari anak di sekolah... then pagi tu semua 1 kelas aku kena buat peringatan. berhati2 sekiranya ada sesiapa yg datang mendekat plus ofer nak anto balik uma. x kira la org kenal ke x kenal. lain ler kalo parents dah call aku bagitau awal2. yg bagi gula2 or duit pun jgn laya. kalo org tu paksa2 just lari ke cikgu (masuk kelas).

0 kata org lain: