Saturday, January 31, 2009

cicak


yeah.... cicak... antara binatang kecil yg leh wat aku geli... nak dijadikancerita pada pg kamis lepas my helper amek la blender as 1 kerani tu nak pinjam jap nak blend apa ntah... so masa dia letak blender tu kat tempatnya n pasang plug dia x tgk2 apa yg ada lam blender tu.. ntah macam mana blender tu terus hidup. tetiba dia tperasan ada something yg tengah melenting2 lam blender tu. cepat2 tutup blender n buka penutup. euuwww.... anak cicak inside the blender dgn bdn yg separuh hancur... .. sib baik lum letak apa2 makan utk dblend.... ergghh... bau tok sah cakap la...
x pasal blender kena rendam jap... nak kasi ilang bau....k tul cicak kat mana2...

apa yg aku pasan skang ni byk cicak kat mana2. kat kelas kat rumah... erhhh...
smlm jer aku sket lagi nak tpegang nak cicak...
byk lak tu kat lam bilik air... 2-3 ekor ada la.... gelinyer...

2 kata org lain:

Mama Erina said...

rumah aku pun baru ni aku nampak ada cicak...ye la, umah baru masukkan..masih anak2 cicak la..tak lama lagi besar la tu..

ceritasicomel said...

anak cicak ker mak bapak cicak ker... mmg aku geli... tp terlalu byk la...