Wednesday, June 11, 2008

seksi???!!!!

Hari ni my helper kena sakit mata coz tjangkit dpd bdk2… rasanyer ni dah kali ke 4 or ke 5 dia sakit mata. Tahun ni mata dia very sensitive wpun x dok dekat2 dgn budak.so hari ni dgn rugged nyer dia memakai sun glasses masa lam kelas… masa hantar budak balik sampai ada parents leh kata ‘eh cikgu…kena lagi?..kan ari tu baru kena saing anak saya…’ Kdg2 tu pelik gak la dgn parents ni. Dah tau anak tu sakit mata jgn ler suh dtg sek…x pasal jangkit ke org lain.
Aku lak tahun sensitive sket kalo budak kena selsema… kalo ada yg kena n dok dekat2 dgn aku sure sok nyer aku plak yg tbersin2. Cam hari ni asyik dok terbersin jer….

SEKSI! Tu ler perkataan thangat di kelas hari ni. Citer nyer bmula sejak semalam bila ada sorang girl ni bgtau kat aku kata kakak dia pakai baju seksi. Pastu aku Tanya betul ke kakak dia or dia yg pakai seksi. Dgn bsungguhnya dia kata kak dia yg pakai. So tetiba lak hari dia lak yg pakai. Itu pun sebab ada 5-6 boys yg sibuk bgtau masa lepas baca doa lepas makan (kalo x silap aku)

Boys : cikgu…aliah pakai baju seksi..cikgu
Me : dia kan pakai baju sek tu
Boys : iyer cikgu.. td kat kantin kan dia tunjuk (sambil wat aksi tarikh leher baju)
Me : awak pakai baju apa aliah?
Aliah : sambil tsengih tunjuk tali singlet dia yg halus bak spageti tu
Me : aliah… mana ada org tunjuk baju dalam kat org lain.. malu sikit. Pompuan dgn pompuan pun x leh tp aliah dah tunjuk kat budak laki2…
Aliah : just tersengih jer…..

Pergh… tu baru 6 tahun. Aku takut jer 10yrs akan dtg everything dia tunjuk kat org plak. Naya jer…

0 kata org lain: