Sunday, April 27, 2008

sukaneka

alhamdullilah... selesai gak sukaneka pagi tadi yg akhirnya membuatkan migrain aku kembali datang kerana cuaca yg panas terik...........
sayang nyer aku tlupa nak snap some pics guna hp so leh la nak upload lam entry kali ni.... tp apapun yg penting semua dapat diselesaikan dgn jaya....
masa nak start susun barang2 tu sepcially acara memancing ikan tu... aku dah agak sure ada yg nak try pancing aku tu..... tekaan aku tepat... ada la 2-3 org cikgu2 lelaki cam gian la tgk pancing ikan aku tu. siap dok testing lagi sampai ada salah satu rod yg patah reel... sib baik leh guna lagi..

what a surprise.... anak murid aku yg makcik nyer dok heboh satu sek dok kutuk aku salah oder saiz baju sukan budak2...dia pakai gak baju yg aku oder tu... memula aku dah nampak dpd jauh tp wat muka toya jer.. x lama kendian my helper bisik ' eh..anak angkat ko pakai gak baju tu..' aku just sengih jer la... nak kata apa lagi... penting budak tu x melalak kat depan aku....

masa tgh aktiviti dijalankan...adalah 1 kid ni mmg wat aku geram dpd mula latihan lagi. sikit pun x nak join org main. tp masa dapat hadiah tsengih2...angin tul dibuatnyer....sori ler aku nak pilih ko untuk apa2 acara lagi pas ni.....nak paksa kang melalak lak ...1 hal la plak nak memujuk.

dah abis jer game terus aku pas budak2 ni kat paremts dorang... eh ada gak yg malas nak pegang anak... utk elak panas aku ajak la my helper dok kat kelas. so budak2 yg paremts ntah kemana aku tarik la dorang masuk kelas.... supaya x besepah.. tetiba adatang 1 parents ni datang tanya anak dia so aku suh dia dok dgn mak dia jer...eh... ada ker mak dia suh dok kat kelas...sib baik cepat jer my helper jawab 'cikgu pun dah nak balik'... mas tu kitorang tgh makan... dah kebulur dpd pagi x sapan lagi.... dah la cuaca cam dok lam oven jer rasa.... sesuka hati ingat aku buka nursery apa....

0 kata org lain: