Sunday, September 03, 2006

Good Luck

sok 4 September 2006 budak2 tahun 6 amek UPSR... Good Luck la yer... me no experience amek UPSR. 1st time amek peksa besar masa nak amek SRP. org lain dok bz study aku dok pulun tido especially masa prep... hehehehe prep start kul 8.30 tp kul 9.00 aku dah belayar.. kul 10.15 aku bangun ..apa lagi supper la... siap pesan kat member sbelah. kalo warden round jgn lupa kejut.. pemalas tul aku eh.. tp tak per berjaya gak:) jd cikgu lagi;) jgn ler ada anak murid aku ikut gaya aku...BAHAYA.. cara ni hanya berkesan utk org cam aku jer...

dah mmg habit aku kot.. setiap kali nak exam mesti time tu aku kuat tido.... tingat masa study dulu2 kat U. kalo sok ada paper 2 hari sebelum tu aku keje tido jer..... baca nota tak sampai 1 page aku dah tertido... tu pasal tak dapat dean list. harap final sem jer dapat dean list... my member leh dikatakan every sem dapat dean list.. apa nak buat... dah berlalu pun.... anyway aku antara yg dapat keje dulu hehehe dpd yg mereka yg score... rezeki... nota aku tok sah cakap ler.. sok pg nak exam... ptg ni baru nak fotostat nota member mana yg tertinggal. keje giler tu.... dah ler paper yg aku amek mostly mmg menghafal teori.... cara aku bedal jer masa jawab esei tu..... aku ingat dah abis perangai giler kat U ni berubah bila masuk maktab. sama gak.... errr anyway result tetap mantain ;) ... org p enjoy aku pun p enjoy gak. masa study dulu paling kurang one in a fortnight aku mesti jenjalan kl... ilang tensen... sambil tu window shopping...
tp skang ni nak kuar kl.... adusssss..... malas nyer........

0 kata org lain: